בואו-ישיר מלונות

הזמנות בתי מלון בארץ ובחו"ל

* שירות אישי, יעוץ ואחריות.

* מאות אלפי בתי מלון ברחבי העולם.

* שירות מיוחד לעסקים.

* מחירים המתחרים גם עם האינטרנט!

 
 

התקשרו עכשיו

1-700-720-721

arrow01

withmenu


*המחירים אינם תקיפים לזמני תערוכות, אירועים וחגים

איך נקבעים מחירי בתי המלון בעולם?

לאחרונה שודרו מספר כתבות בערוצים העיקריים, המראות כיצד מספר קונגלומרטים בינלאומיים השתלטו על האינטרנט וע"י יצירת חברות רבות תחת בעלות זהה ומנועי השוואה יוצרים מראית עין של "זול".
כבעל עסק בתחום הייתי צריך להיות מרוצה מבחינת "מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים", אך הדברים אינם פשוטים כפי שהם נחזים להיות.


בעולם יש מאות אלפי בתי מלון, לכל מלון (גם ברשתות) יש מנכ"ל ובעלי תפקידים האחראים על שיווק ומכירות.
מצד שני, מימים-ימימה התחום הזה רגיל לפעול דרך סוכנים (ובכלל זה חברות האינטרנט).


המלון קובע מחיר רשמי לחדר, אשר בדרך כלל לא מופעל (אלא אם הלקוח פונה ישירות למלון). מחיר זה הוא בדרך כלל גבוה משמעותית ממה שניתן למצוא במקומות אחרים, וזאת מדוע?
כפי שכתבתי קודם, השוק נשלט ע"י סוכנים ענקיים העובדים עם עשרות ואף מאות אלפי בתי מלון ומזמינים מיליוני חדרים בשנה. סוכנים אלו מסוגלים ברצותם לקדם משמעותית את המכירות במלון ובתקופות מסוימות פרט זה עשוי להיות קריטי להנהלת המלון.
על כן, בתי המלון נוהגים לתגמל את הסוכנים ע"י מתן הנחות ככל שהם מוכרים יותר חדרים.
מכאן, שאם יש שני בתי מלון זהים באותו מיקום ובאחד מהם הסוכן מוכר יותר, הדבר ישפיע על המחיר שלקוחותיו ישיגו. כיוון שהנחות אלו יגיעו לפעמים גם ל-50%, יתכן מצב שסוכן ימכור מלון איכותי יותר במחיר זול יותר ממלון פחות טוב.


גורם אחר המשפיע על המחיר הינו קשרים בין-אישיים: מנהל/ת המכירות של המלון הוא כמו כולנו בן אדם, וכך גם נציגי הסוכנים. בהתאם לקשר הנרקם ביניהם, יוכל סוכן מסוים לכלול ארוחת בוקר חינם, כניסה לספא, שדרוג חדרים ועוד.


הבעיה: מכיוון שחברות מסוימות "השתלטו" על החיפוש בגוגל, הלקוח הרגיל, "המתוחכם", זה שמשתמש רק באינטרנט לחיפוש, לא יגיע פעמים רבות להצעות הזולות באמת.
עלות מלון איכותי זו הוצאה לא קטנה ולכן מומלץ להשוות עם מקורות נוספים. מניסיוננו, במקרים רבים יתכנו הפרשים גדולים לטובת לקוחותינו.