בואו-ישיר מלונות

הזמנות בתי מלון בארץ ובחו"ל

* שירות אישי, יעוץ ואחריות.

* מאות אלפי בתי מלון ברחבי העולם.

* שירות מיוחד לעסקים.

* מחירים המתחרים גם עם האינטרנט!

 
 

התקשרו עכשיו

1-700-720-721

arrow01

withmenu


*המחירים אינם תקיפים לזמני תערוכות, אירועים וחגים

תנאי שימוש באתר

תנאי שימוש באתר

כללי

"בואו ישיר מלונות" מתמחה בהזמנת חדרים בבתי מלון בכל רחבי העולם. השרותים מוזמנים
ונרכשים מהספקים השונים בהתאם לתנאי ודרישות הספקים.

המידע המובא להלן הינו חלק בלתי נפרד מהזמנתך. הזמנה באתר בצרוף פרטי ההזמנה
מהווים את הסכמת הלקוח לפרטי ההתקשרות בין "בואו ישיר מלונות" למזמין.

הזמנה תיחשב כהזמנה שנקלטה רק לאחר שקיבלתם אישור מפורש בכתב
(הנשלח בדרך כלל בדוא"ל).

באתר תמצא שני סוגי הזמנות:


  1. הזמנה מקוונת - הינה הזמנה ישירה מהספקים בחו"ל, המבוצעת באמצעות אתר האינטרט.
    אישור העסקה מתבצע בדרך של קבלת "קוד אישור" באתר
    (שישלח באמצעות הדוא"ל) והתשלום מבוצע ישירות במלון.
    כל התהליך מבוצע באתר ישירות ע"י המזמין ומבלי מעורבות שלנו.

כאמור ההזמנה המקוונת מבוצעת ישירות באתר הספק בחו"ל ולכן יש חשיבות לשים לב לנקודות הבאות:

תנאי ביטול: ככלל ניתן לבטל הזמנה עד יום ההגעה למלון בין השעות 16:00 ועד 18:00.

יש לשים לב כי ביעדים מסויימים או בתקופות מסוימות (כגון חגים, תערוכות וכו') או מחירים מוזלים במיוחד
יכול המלון לקבוע תנאים אחרים
ולכן יש לקרוא בעיון את תנאי ההזמנה.

סוג החדר: בבתי המלון רמות שונות של חדרים, לעיתים המחיר כולל ארוחת בוקר ולעיתים לא.
עלות ארוחת בוקר נע בין 10 יורו ועד 25 יורו לאדם. לכן חשוב לשים לב מה כוללת ההזמנה.

תשלום: לרוב מתבצע התשלום במלון בתום השהייה ופרטי כרטיס החיוב נלקחים בעת ביצוע הזמנה כערובה בלבד.
יכול ובתי מלון אחדים יפעלו אחרת ולכן חשוב לקרוא בדקדקנות את תנאי ההזמנה והביטול בזמן ביצוע ההזמנה.

המחירים הנקובים באתר נכונים להזמנה מקוונת דרך האתר בלבד.

  1. הזמנה באמצעות "בואו ישיר מלונות" – הזמנת מלונות ייחודיים, מבצעים, ובהתאם לנושאים ותחומי עניין.
    ההזמנה מתבצעת באמצעות משרדנו והיא מאושרת רק לאחר בדיקה עם בית המלון או הספק."בואו ישיר" מפרסמת בתי מלון ייחודיים (לדוגמא מלונות המציעים פעילות ספורטיבית ייחודית, בריאות או אירוע מסויים המתרחש באזור (כמו תערוכות, פסטיבלים וכו').

"בואו ישיר" תבצע עבורך הזמנה של שירותי המלונות מספקי השירותים השונים בהתאם למפורט בהזמנתך.

הזמנות אלו מחייבות טיפול אישי ולכן בעת הקלקה על הקישור המסוים תתקבל אינפורמציה נוספת ויפתח מסך הכולל טופס בו תתבקשו למלא את פרטי הבקשה (בשלב זה לא תתבקשו להתחייב בדרך כלשהי).

בקשתכם תיבדק עם המלון/הספק הרלוונטי ואנו נשוב אליכם עם התשובות. בתשובתנו תקבלו פרטים הנוגעים למחיר, מה תוכלו למצוא במלון ותנאי הביטול.

יובהר כי כל עוד לא התקבל אישורו הסופי של ספק השירותים הרי שפרטי המלון המבוקש הינם בגדר בקשה בלבד ו"בואו ישיר מלונות" אינה מחוייבת בה.

ככל ולא יתקבל אישור למלון המבוקש יוצעו ללקוח אפשרויות אחרות. רק לאחר שתאשרו את ההצעה תתבקשו לשלם.

היה ולאחר קבלת האישור יוחלף המלון אזי רשאי הלקוח לבטל, תוך 24 שעות, את הזמנתו ללא דמי ביטול.

"בואו ישיר" מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם היא לא תהא אחראית לתקלות בלתי צפויות ו/או שיבושים שאינם בשליטתה, אם אלה יחולו אצל ספקי השירותים, אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה או שיבוש של ממש.

"ספקי השירותים"- הינם סיטונאי תיירות שונים המארגנים את שרותי הנסיעות, בתי מלון, חברות השכרת רכב, חברות תעופה, ספקי השירותים בחו"ל וכו'. הזמנת שירותי הנסיעות מספקי השירותים נעשית בכפוף לזמינותם.

האחריות הבלעדית לביצוע השירותים בפועל היא על ספקי השירות בלבד, ובכללן בקשות מיוחדות הנוגעות למלון ו/או לכל שרות אחר שהועבר לספקי השירותים הרלוונטיים, אלא אם כן אירעה תקלה בשל מעשה או מחדל של "בואו ישיר".

"בואו ישיר" מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, להעביר לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם היא לא תהא אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ו/או אספקה לקויה של השירותים בפועל, ושאינן בשליטת "בואו ישיר", בין אם אלו יחולו אצל ספקי השירותים, ובין אם אינם קשורים בספקים כמו מזג אויר, שביתות וכו', אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה או שיבוש של ממש.

בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה יש לפנות בהקדם, במישרין או באמצעותנו, לספקי השירותים המתאימים. פרטי ספק השירותים בחו"ל מצוינים על גבי השובר שבידייך.

על הלקוח לבדוק את השוברים מיד עם קבלתם מ"בואו ישיר" ולוודא כי בידיו כל המסמכים הרלוונטים (שוברים לבית המלון ולהעברות ככל שהוזמנו) וכי הפרטים הרשומים בהם תואמים את ההזמנה.

לפרטים נוספים לפני היציאה יש לפנות ל"בואו ישיר" בהתאם למספר הטלפון המצויין בטופס.

בתי מלון

דירוג בתי המלון בעולם הינו בהתאם לדיווח של משרד התיירות המקומי ובהתאם לנהוג בכל מדינה.

TC פירושו דרגת תיירות טובה (בסיסית), B או STC - 3 כוכבים, A אוFC - 4 כוכבים דרגה ראשונה

ו -DLX - דה לוקס-5 כוכבים


שיבוץ הלקוחות בחדרי המלון הינו בשיקול דעתם הבלעדית של בית המלון או ספק השרותים והיא תתבצע בהתאם למצאי הקיים (RUN OF THE HOUSE). אין באפשרותה של "בואו ישיר" להבטיח מראש דרישת לקוח לחדר מסויים, למיקום, קומה, צד מסויים, סמיכות חדרים ו/או קבלת דלת מקשרת.

בחלק מבתי המלון קיימים אגפים שונים בנוסף לבניין המרכזי, וילות ובונגלוס המהווים חלק בלתי נפרד מהמלון, ו"בואו ישיר" אינה יכולה להבטיח שכל הנוסעים ישוכנו בבנין המרכזי.

"בואו ישיר" מתחייבת להעביר בקשות מיוחדות של הלקוח לספקי השירות אולם לא תהא מחויבת כלפי הלקוח, אלא אם אושר ללקוח בכתב כי בקשתו תתמלא. בקשות לדרישות חיוניות הנובעות מצרכים ייחודיים של הלקוח תבדקנה על ידי "בואו ישיר" מול ספק השירות ותמסור תוצאות בדיקתה ללקוח טרם אישורה הסופי של ההזמנה.

במרבית החדרים הזוגיים מיטות נפרדות, אין אפשרות להבטיח מיטה כפולה אף אם זו נתבקשה מראש. בהזמנת חדר לשלושה נוהגים בתי מלון רבים לצרף מיטה שלישית לחדר זוגי, בד"כ ספה נפתחת או מיטה מתקפלת.

על הלקוח ליידע את "בואו ישיר" באם ההזמנה כוללת ילדים. ככל שקיימת הנחה היא תהא כפופה לגיל כפי שיקבע על ידי כל ספק שירותים.

שעת הכניסה לחדרים, במרבית בתי המלון, הינה בשעה 15:00 והפינוי עד השעה 11:00.

באם בכוונת הלקוח להגיע למלון לאחר השעה 18:00 עליו להודיע על כך בעת ביצוע ההזמנה. היה ולא תימסר הודעה מראש והחדר לא יישמר עבור הלקוח אזי "בואו ישיר" לא תשא באחריות כלשהי.

באפשרות הלקוח להודיע על כך מראש לבית המלון שפרטיו רשומים בשובר שקיבל מ"בואו ישיר". יש לקחת שם העובד בקבלה לו נמסרה ההודעה לגבי ההגעה המאוחרת.

חלק מהשרותים המוצעים על ידי בתי המלון הינם עונתיים ואינם פעילים בכל ימות השנה. הנהלת המלון רשאית בכל עת לסגור זמנית חלק מהמתקנים או להפסיק מתן שירות כל שהוא בשל תקלה או לצורך תחזוקה ואין ל"בואו ישיר" אחריות למצבים אלה. לא תשמע טענה במידה ואחד השירותים לא היה פעיל, אלא אם "בואו ישיר" מסרה ללקוח מידע מטעה בעניין זה או שנמנעה ממסירת מידע או מעריכת בירור למרות שנתבקשה לעשות כך על ידי הלקוח.

"בואו ישיר" אינה אחראית במקרה של מטרד עקב שיפוצים ו/או בנייה בבית המלון או בסמוך לו, ובלבד שנמסרה לנוסע בעת ביצוע ההזמנה כל מידע שידעה או שהיה עליה לדעת אודות המטרד כאמור.

על הלקוח לברר אילו מהשירותים הנוספים המסופקים בבתי מלון כגון סאונה, חדר כושר, טלויזיה כולל סרטים בתשלום, שרות חדרים, חניה, שירותי אינטרנט ופקס. מגרשי טניס, שמשיות, מגבות בריכה, מסאג וכו' ניתנים תמורת תשלום נוסף ואילו הינם לשימושו החופשי וללא תשלום נוסף. "בואו ישיר" לא תהא אחראית לדרישות תשלום כאמור.

בואו ישיר לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן שיגרמו לרכבים או רכוש הנמצא בהם וכן לא תשא בתשלום או כל הוצאה הנובעת ו/או הקשורה למתן שירותי חניה על ידי ספקי השירותים.

תקינות המתקנים ו/או השירות במלון לרבות מערכות המיזוג הינם באחריות המלון ו/או ספקי השירותים בלבד.

"בואו ישיר" לא תשא באחריות כלשהי לגבי הפעלת מערכת מיזוג האויר, גם אם צויין בתיאור המלון כי הוא מצוייד במערכת מיזוג, אלא אם כן ידעה על כך מראש או היה עליה לדעת, או שדווחה על כך על ידי ספקי השירותים. יש לדעת כי בבתי מלונות שונים מופעלת מערכת המיזוג לשעות ספורות בלבד, בהתאם לתקנות האנרגיה בכל מדינה. לעיתים ההפעלה הינה מרכזית ולא ניתנת לשליטה יחידנית.

כלכלה

BB משמעו ארוחת בוקר קונטיננטלית בלבד , אלא אם צויין אחרת בסעיף המחיר כולל.

HB הינו ארוחת בוקר קונטיננטלית וארוחה חמה נוספת (חצי פנסיון) אלא אם צויין אחרת בסעיף המחיר כולל.

FB פירושו 3 ארוחות ביום, פנסיון מלא, בוקר, צהרים וערב.

AL הכול כלול כוללת מנות ביניים ושתיה קלה. משתנה ממלון למלון.

ואילו RO משמעה הזמנת חדר בלבד ללא ארוחות כלל.

ביטוח

השירותים המוצעים ע"י "בואו ישיר" אינם כוללים ביטוח מכל סוג שהוא. מומלץ לרכוש ביטוח כבודה וביטוח רפואי מתאים. "בואו ישיר" לא תישא בנזק כלשהו שייגרם ללקוח כתוצאה מאספקת השירותים.

ביטול הזמנות בעת השהייה בחו"ל

בהתאם לדרישת ספקי השירותים בחו"ל, בכל מקרה בו יתעורר הצורך במהלך שהות הלקוח בחו"ל, בשינוי או בביטול הקשור להזמנה, עליו לבצע את השינוי/ביטול באמצעות ספק השירותים דרכו בוצעה ההזמנה בהתאם למספר הטלפון המופיע על גבי השובר.

ביטול שלא יבוצע בהתאם לאמור ויבוצע על ידי הלקוח ישירות עם בית המלון עלול שלא להיות מוכר כביטול המזכה בהשבה.

נוסע שלא יפעל בהתאם ו"בואו ישיר" תחוייב בגין זה, יישא בסכום בו תחוייב "בואו ישיר" בתוספת הוצאות הטיפול.

דרכון ואשרות

חובה על כל אזרח ישראלי, בין אם הוא נושא אזרחות אחת או יותר, להכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד.

על הלקוח להצטייד בדרכון בר תוקף ל-6 חודשים לפחות מיום היציאה מהארץ, ובאחריותו להצטייד באשרות כניסה (ויזות) מתאימות לכל מדינה שבמסלול הנסיעה בה נדרשת אשרת כניסה, וכן לציין בפני "בואו ישיר" אם ברשותו דרכון שאינו ישראלי.

הטיפול בדרכון, בדיקת המדינות הדורשות אשרת כניסה, הוצאת אשרות וכו' הינו באחריות הנוסע בלבד.

יש לשים לב כי במדינות שונות (כדוגמת ארה"ב, תאלינד) תוקף האשרה אינו זהה לתקופת השהייה המותרת. האחרונה נקבעת ע"י רשויות ההגירה רק בעת הכניסה למדינה המסוימת. ולכן יש לשים לב לתקופת השהייה המותרת הניתנת לך.

החזרים

לא יבוצע החזר בגין שירותים או חלקי שירות שלא נוצלו בחו"ל, אלא אם פעל בהתאם להנחייות ספקי השירותים המופיעים על גבי השובר/כריכת השובר.

"בואו ישיר" תעביר את הבקשות השונות לספקים לצורך קבלת ההחזר. ההחזר יבוצע בהתאם לשער המטבע בו חויב הלקוח.

שינוי שיעורי מס

ככל ויחול שינוי על פי דין בשיעור כל מס או היטל אחר החלים על הנוסע מיום ההזמנה ועד ליום אספקת השירותים ישולם ההפרש הנובע משינוי בגובה הרכיבים הללו ל"בואו ישיר" או במלון.

תלונות

היה וללקוח תהיינה טענות כלשהן נגד "בואו ישיר" ו/או ספקי השירותים הרי שיש להביאן לידיעת "בואו ישיר" תוך זמן סביר מחזרת הלקוח ארצה, על מנת ש"בואו ישיר" תוכל לבררן מול ספקי השירותים.

דמי ביטול בעסקאות מכר מרחוק

בעסקת מכר מרחוק כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 סעיף 14ג(ג)(2) רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות 2 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. אולם בהתאם לסעיף 14ג(ד)(2) לחוק, לא יחול האמור לעיל לעניין זכות הביטול על עסקת מכר מרחוק של שירותי הארחה, נסיעה חופש או בילוי אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה.

העוסק יחזיר לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה הכתובה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ולא יגבה מהצרכן סכום כלשהו זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח לכל אדם, לפי הנמוך. מקום שהביטול נעשה עקב פגם או אי התאמה בשרות כמשמעם בסעיף 14ה' לחוק, לא יגבו דמי ביטול.

בביטול שאינו בגדר הוראות החוק כאמור יחולו דמי ביטול בהתאם לתעריפים הקבועים ע"י "בואו ישיר" ו/או ספקי השירות השונים, בשיעור המשתנה משירות לשירות ומספק לספק והכל כמפורט בפרטי ההזמנה.

תשלומים אלו יחשבו כפיצוי מוסכם בהתאם להוראות סעיף 15 לחוק החוזים (תרופות) תשל"א – 1971.

הודעת ביטול ביוזמת הלקוח תימסר בכתב בלבד ל"בואו ישיר" . "בואו ישיר" תמסור לו אישור על הביטול הכולל את מספר הביטול.

אין באמור בהסכם זה בכדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן.

"בואו ישיר" מאחלת לך נסיעה נעימה, שהייה מהנה וחווית הזמנה מוצלחת.

נקווה לראותך שוב בין לקוחותינו.